Sunday, February 22, 2009

DVD life





bukan senang aku nk komen cerita dvd yang aku tgk..
ok ni antara cerita jepun yang aku tgk... tapi dvd die la.. but original tau.. hahahahhaha...
cite ni di ambil dari komik manga life...
sape yang minat bace komik mungkin penah dengar kot name komik ni..
bapak aku mmg toke kedai komik aku akui la aku penah terpandang buku komik life ni tapi tak terase la plak nk membace nye...
time kasih pada nad romate aku sbb die letak dvd die kat atas meja .. aku ngah nk stdy tertarik nak tgk cite ni...
cite ni pasal kes pembulian di sekolah dan paling besh ape di maksudkan dengan erti sebuah persahabatan..
aku masih teringat lagi ape yang di kate kan oleh shiiba atau auyumo pelakon utama dalam cerita ni "aku takkan maap kan ko sebab kau penah membuli aku dan aku juga takkan benarkan sesiapa membuli pelajar lain sbb aku tak nak dorng rase derita kena buli"
tapi cite ni mmg besh kalau tgk erat nye frenship dorng siap ade buku sticker kumpul pic gmba dorng ngan membe dorng.. then cite ni mmg besh la ngan lagu die yang sgt besh
haish aku trus dw lagu dia hahahah so jgn tak layan..........

Related Posts by Categories



No comments:

Related Posts with Thumbnails