Friday, February 6, 2009

aku ni aku la

nape mulut ni berat nak bercakap..
nape la lidah ni langsung tak leh nak berfungsi..
confuse pon,.. ade..
nape langsung tak excited time jumpe yang aku nak jumpe sangat.
nape aku dah takde rase pape.. nape sume benda tuh ade..
atau tiap aku bicara pasti akan ada benda tak kena..
atau bila aku diam benda tuh akan jadi lagi tak kena..
aku pun tak tahu... orang nak aku macam ne..
nak aku suka membebel atau aku duduk diam,..
orang tanya sepatah aku jawab tak sampai sepatah...
apa dah jadi ngan aku..
ntah susah nak cakap..
penin pun ada...
bengang pon ada..
penat la weii penat la pikir..
kenapa plak aku nak kena pikir..
sebab aku ni mmg pemikir..
hal orang lain,,
turun naik harga minyak....
masalah politik agama... orang lain aku pon nak kena pikir..
nape aku nak kena jage tepi kain orang nape aku ni mcm ni..
napa aku mcm tu...
hah biar la.. aku tetap aku..
aku peduli ape..
aku stress aku cakap je.. kalau nak dengar apa aku rasa... dengar tak nk takpe.. takde paksaan..
mungkin ada orang lain boleh bagi aku pinjam bahu dia kot..
untuk dgr ape aku rase..
aku pown tak faham..
tak faham..
and bukan mudah orang lain nak faham
aku pown tak faham napa aku tulis macam ni..
lagi la tak fahaam

Related Posts by Categories



No comments:

Related Posts with Thumbnails