Sunday, February 8, 2009

aku tak terdaya...ampunkan aku YA Allah

YA ALLAh...
aku banyak dosa YA Allah...
banyak dosa aku padamu YA ALlah....
kejam nya aku yA Allah... dosa yang aku buat.. akan di tanggung oleh bapa ku...
abang2 aku YA ALLAh...

Kau jauhkan mereka dari api neraka MU ya Allah..
Ya Allah betapa nipis nya iman ku pada mu Ya ALlah...
sehinggakan kau letak kan dugaan yang terseberapa besar...
tetapi aku tak dapat nak kuatkan Iman ku...

Ya Allah... aku tak berhak mendapat cinta Mu YA Allah,..
sedangkan cintaKU padaMU tak setebal mana...
Aku masih lakukan benda yang tak patut aku buat...
dapatkah aku menghidu bau syurga Mu sedangkan... aku tak layak..
malah aku ni hamba yang jijik yang akan mengotor kan syurgamu.. agama mu...

Kau sediakan segala nya.. harta pada ku...
ilmu padaku...
semuanya.. Ya Allah..
tapi bila aku di cuit yang dugaan mu.. aku... gagal untuk kawalkan diri aku..
idup aku lebih pada dunia...
sedangkan tiada yang kekal di dunia ni..
kau berhak hukum aku Ya Allah,...
hukum aku...
seksa la aku di dunia ni...
biar aku dapat hapuskan dosa aku yang maha berat ni YA Allah...

tak tertanggung beban di jiwa ni.. rase bersalah dengan kedua ibu bapa ku...
terutama terhadapmu Ya Allah..

kau ampunkan dosa ibu bapa ku ya Allah.. keluarga ku yA ALlah...
kau jangan biar kan mereka diseksa kerana menanggung dosa ku..
sedangkan aku yang melakukan nya...

Allah...

Related Posts by Categories



No comments:

Related Posts with Thumbnails