Wednesday, August 13, 2008

itu satu sejarah....

bile tengok gambar ni aku teringat masa aku pergi ukur pentas untuk berlakon teater...
rindu pada teater tu mmg ada..tp adakah bersesuaian ngan aku skrg tuh aku tak pasti...tp aku ade bg tau budak-budak yang join teater...bagitau aku kalau ade yang kosong..
tapi aku nak tahun ni kolej tuh buat la..cerita islamic sikit...kalau boleh bg org islam berubah....hurm ni tak abes-abes cerita pasa politic...naik busan aku..
cerita politic...masalah sosial...masalah pencemaran n sebagainya...
bile nk cerita pasal keindahan islam..dan di pentaskan.....siap ade org mengaji Al-quran....hurmmm tggi betul angan2 aku...hahahahah
tp klau ade org buat...ni tangan ni akan di angkat untuk merespek nye...
p/s = nampak cam aku ni chubby gile ek kat gmba ni hahaha

Related Posts by Categories



No comments:

Related Posts with Thumbnails