Tuesday, August 12, 2008


cerita ni ade org nak tgk ke? mcm cite lame...
tuh ayat pertama yang keluar dri mulut aku....

tapi bile da tgk...aku rase mmg patut cite ni di tgk oleh remaja yg same umo ngan aku...ape masalah nye...penuh penghayatan islam...ayat-ayat suci yg di gunakan....hurmm sungguh mengasyikkan...
jika satu hari nanti aku diberi peluang untuk berkahwin biar la cre ape yg di tunjukkan dalam islam...
insya-Allah..
so terbuka tak hati nk poligami?
tepuk dada tanye selera...

Related Posts by Categories



1 comment:

SFR said...

salaam...
hurrm..pepagi tadi tetibe teringat cikgu leman waktu dlm toilet..pastu trus teringat fira sbb kat blog fira ade pasai cikgu leman..heheheh...

so dlm pencarian terstop kat sini sbb "ayaat2 cinta" is my fav story tapi dalam version novel...dont really like bile dah jadik movie..but then..due2 pon ok ...

this is the first novel that i've bought..
tak rancang pon nak beli tapi jeles tgk my sis dok kalut cari novel yg bnyk dipasaran skunk..so saje je nak cube2 tgk ape yg interesting...telek punye telek terpandanglah novel AYAT _AYAT CINTA ...mule2 cam geli je tgk tajuk..but then after bace komen A. Samad Said..trus i beli...n baca..dan tak sangka..penulisan novel boleh pergi ke arah camni ( camnilah..camnilah...ahaks)...SANGAT KAGUM DENGAN PENULIS NOVELNYE: HABIBURRAHMAN EL- SYIRAZY...(selama ni dok aspect meleweeh ja jln crite)..

Directly after habis baca novel tu trus i contact my best fren i-sha n paksa die baca....(die mix..so agak kantoi pemahamannye BM nye ..tp aku tak kire!!)..n she said die tak janji leh habis baca..paling awalpon sebulan....n i said as long as u read..i dont care berapa lama....

aftr a week she called n kata dah abis baca ..n die nak beli sendiri the same novel..and die promote abis kat kwn2 sekuliah die..huhuh... n die plak informed to me y die ade nampak novel lain Habiburrahman kat MPH....aku pon ape lagi..a.s.a.p. pi carik..uhuhuhu..(sungguh ku tak percaya)

beriteni plak tersebar kat x-schoolmate y lelaki sbb dorang bace komen kat frenster...so dorang pon dah jadik peminat Habiburrahman..dan kami sentiasa sama2 menanti kehadirn tulisan2 baru Habiburrahman dan kami sentiasa mempromote novel2 beliau pd kengkawan yg lain...eheeh...poyo je criter aku ni..kan..kan.. :D

Related Posts with Thumbnails