Saturday, August 21, 2010

tentang cinta

bila kita cuba berbicara tentangnya..
kadang-kadang kita tak sedar perlakuan kita seolah-olah bagai orang bodoh..
yang keras boleh jadi lembut..
yang ego boleh terlupa akan sifat semulajadinya.
dan yang bijak pula pura-pura bingung..

hahaha kita macam kena pukau.. hanya kerana

tapi itu ke yang kita cari??

aku suka membaca.. terutama bidang2x cinta ni. bukan untuk jadi dr cinta tapi nak selamatkan diri dari di tipu lagi...
antara blog yang selalu aku kunjung...

bagi aku blog dia santai.... dan cool...
dan bagi yang kadang-kadang keliru dengan perangai lelaki boleh faham sedikit berkenaan dengan pasangn yang berlainan jantina dengan kita..
itu lebih baik.. sekurangnya aku cuba untuk memperbaiki sesuatu.
tapi bukan semua masuk dalam hati....

kadang-kadang aku snediri tak boleh lari dari maksud "bodoh dalam bercinta"
sebab iya memang aku bercinta!!!! itu aje sebabnya...

aku selalu bergaduh kdang-kdang tuh pasal benda kecik bergado..
nak kata every time when talk on phone memang akan gaduh..
tuh belum jumpe lagi.. kalau jumpe pun kadang-kadang macam tuh. aku tak salahkan dia pun...
tapi mcm ada satu benda yang aku masih tak puas hati dengan dia..
tapi aku masih cari mana datangnya ketidakpuashatian tuh...

kemungkinan juga aku bandingkan dia dengan orang?? mungkin atau??
percintaan kami berbeza dengan orang lain??
atau.... mungkin aku nak lebih perhatian yang "di show off" depan orang... "hye tgklaaaa kami sedang bercinta ni"
mungkin??

apa-apa pun aku tetap sayangkan dia...
dan hampir 2 tahun kami bersama aku harap ianya akan berakhir dngan sesuatu yang boleh di anggap sebagai kemanisan dalam perhubungan...
insya-Allah...




Related Posts by Categories



No comments:

Related Posts with Thumbnails