Sunday, August 29, 2010

shopping raya

hari ni aku memang penat tahap max..

yela.. pagi aku pegi workout kat CF.. pastu aku pegi shooping hari ni...

time kasih ahmad azhar.... coz berikan saya kain batik... sye amat hargainya. tapi... kite tak pandai sgt pakai kain batik...

hari tuh aku ada kate nak beli HP... yup mmg aku beli hp tapi bkn X6.. huhuhu tapi C6... hahahah.. uhurmm lebih murah sket...
and.. ok la.....

aku pegi KL.. mmg banyak benda yang boleh cari kat sini tapi masalah utama tempat terlalu penuh... aku pun naik penin pale tgk orang terlalu ramai smpai nk pilih barang pun tak bapa smpat...
heheheh tapi aku tak kisah sgt.. tapi penat tuh tetap ada..

and last aku dgn sidia decide untuk makan kat tempat yg biasa ktong makan hahahahah..
uhu... ikan bawal tiga rasa, tom yam, telur dadar and bla.. bla..
tapi aku bukan makan byk sgt pun skrg ni...

tapi....
masa time nak berbuka tuh... die kata "awal tahun depan kita bertunang" erk!!!! aku terkejut sbb benda ni da banyak kali bncang n aku cadangkan bertunang time ujung tahun.. bukan apa... takde la terkejut sangat..
tapi dia kata awal tahun....

siyes aku tak ready dengan sume benda ni rase takot pun ada...

tapi buat masa ni... aku masih lagi berfikir..

pstt!!!! baju raya aku tahu ni wane oren and cream!

Related Posts by Categories



No comments:

Related Posts with Thumbnails