Sunday, August 8, 2010

kawan lama call...

sebelum tu aku nak ucapkan tahniah buat sahabat aku yang dulu satu sekolah dengan aku sebab dah selamat bergelar isteri kepada pasangannya.. TAHNIAH RINA.. moga menjadi seorang isteri mithali yang menjadi kebanggaan suami.

hari ini 8 august aku terkena cirit birit tapi aku gagahkan juga untuk pergi kenduri memandangkan ramai juga orang yang aku berjanji aku akan "pick up" dorng so.. dalam perut yang meragam aku kuatkan juga semangat aku.

bila jumpe kawan-kawan lama dah tentu la.. kita akan bercakap tentang hal masa depan. "dah konvo" "dah dapat keje" "kau bila lagi" dan pelbagai soalan tapi uhurmm masing2x ada laluan dan atau dengan lebih senang kententuan hidup mereka sendiri jadi kita doakan la yang terbaik pada mereka ini.

tengah duk bawak kete ktorng pun start la cerita tentang membe2x lame.. antaranya HUDA..

dan aku dah sampai umah tengah relax2x menahan perut sakit tetibe aku dapat panggilan dari HUDA. terkejut juga aku dalam hati aku duk berkata "eh.. minah ni tahu ke ktorng mengumpat dia" hahahahahah...

mcm bese.. cume terkejut je die call tanya kabar dan die rase tak seronok bila dia banyak tak dapat nak hadirkan diri untuk kenduri kawan2x dia.. maklumla risau juga mane tahu akan datang orang tak nak datang kenduri dia pulak ke..

dah sementara dia nurse aku pun tanya la... ubat untuk aku yang kena cirit birit ni... huhuhuhu hahahahahah dia pun bgtau la benda yang sepatutnya aku buat...

actually aku rindu kawan-kawan sekolah aku.. dan juga rindu zaman sekolah banyak suka duka gadoh dan bermasam muka yang banyak mendewasakan kita..

pape pun sempena nak menyambut bulan ramadhan ini aku mintak maap jika terkasar bahase terusik mane yang tak kena kat semua kawan2x aku yang baik hati ini... =)

salam

Related Posts by Categories



No comments:

Related Posts with Thumbnails