Sunday, August 22, 2010

sesi buka puasa bersama si dia

sebenar buka puasa hari ni takde la di rancang sangat.. die terus je ajak..
die kata after work dia amik aku...

hurmm first step.. i need to ask my mother first... if i get green light!! yuhuuuu ok! aku boleh kuar.. but if red light!!! sorry dear mybe next time...
but... my mum said "uhurmm ok! tapi jgn balik lambat"
and i promise with my mum to come back before 9.30 pm..

si dia ajak aku makan KFC tuh pun sebab dia dapat voucher from produa! so.. ape lagi menyantap la..
tapi aku ni bukan kuat makan mcm dulu!.. siyes aku fobia untuk makan byk! yela aku berusaha berminggu2x nk kuruskan badan dan 5 kilo dah ilang takan aku nak naikkan semula..
so aku just makan 1 ketul ayam and roti and milo! no soft drink! huhuh (kadang2x menyampah dengan diet)

aku and si dia decide nak pegi jusco setiawangsa.. no bad! bukan ramai orang pun so takde la bersesak2x nk pilih pakaian..
and u know! aku beli 2 pasang baju raya! and dua-dua baju kurung yang aku memang tak penah ada kaler mcm tuh! hahaha wane ape?? kena tunggu la nanti..

tapi tengah duk tunggu kat meja kfc ni.. aku ngan dia boleh plak bergado main-main.
ni bukan first time ktorng berbuka puasa kat KFC tahun lepas pun mcm tuh juga! dan sampai 10 minit dah berbuka masih tak dapat makanan lagi .. aku tak nak benda sama jadi.. aku paksa dia pegi beratur waktu tuh dah 6.50.. dia kate awal lagi.. aku kate dah boleh beratur... dia kata awal lagi..
aku dah siap bersungut2x smpai aku decide biar aku je baratur dengan muka aku yang agak berkerut menahan bengang aku tak sangka aksi kami ni.. menjadi ketawa orang di sebelah! last-last si dia gelak! and terus pegi beratur!! hahahahahahahaha

abes berbuka baru ktorng cari baju! heheheheehhe
thanx sayang spend time with me!.... heheheh =)

Related Posts by Categories



No comments:

Related Posts with Thumbnails