Monday, August 23, 2010

menambah satu lagi gajet

heehehehhehehe...

actually nafsu membeli aku ni memang tak boleh di sangkal lagi
aku decide nak beli satu lagi HP touch screen..
buat masa ni aku lebih selesa lagi dengan nokia..
walaupun cobaan si dia agar aku bertukar jenis HP masih tak berjaya.

aku decide nak beli hp Nokia X6..
memandang aku ni lebih menyukai music.. plus hp ni leh connect dengan wifi aku rasa dah cukup puas hati.
tapi aku masih belum beli lagi....



mengikut kemampuan aku hanya mampu nak beli X6 with 16 gb je.. tapi banyak gak orang complaint pasal hp ni terutama kalau memori dah berat die senang nk hang..

tapi orang ramai minat nk beli BB and iphone .. aku pun ade niat mcm tuh tapi memandang aku lebih suka music.. aku rasa lebih baik aku beli hp yang ada jiwa dengan aku..
tak dapat connect FB hari-hari pun takpe!

Related Posts by Categories



No comments:

Related Posts with Thumbnails