Thursday, November 25, 2010

VCD ustaz kazim (ready stok) -dalam tangan saya

bagi ready stock saya cuma ada satu copy sahaja.. tetapi saya bole dapat kan jika stok not available pada saya. (ready stok telah di jual...)

1- generasi al-quran Vol 1 & 2
2-dari batu kurau ke kelumpang
3-panduan solat dan bertayamum bagi pesakit
4-fasiq
5-bila kita ada ayah dan ibu
6-rasullulah pemuda amanah
7-marah tabiat anak adam
8-mengutamakan ilmu
9-ibu mertuaku Vol 1 & 2
10-rahsia
11-hukum zakat, cerai, dan edah
12-memberi maaf membawa ke syurga Vol 1 & 2
13-peniaga penipu Vol 1 & 2

pagi yang berminat untuk membeli
bole isi order form yang tertera di atas blog dan klik submit
atau bole emailkan kepada rwe_gsh@yahoo.com
atau boleh PM inbox facebook saya di sila klik Fira Gujiwa a
atau hubungi secara langsung pada saya di 0172215837 (sms sahaja)

sila masukkan nama anda, alamat,email address, no telifon (untuk urusan pos), dan senarai VCD yang di ingini.

harga (tidak termasuk postage)
a)1-10 RM 5
b)11 ke atas RM 5 dan diskaun 10%

harga bagi postage (MENGGUNAKAN POS EKPRESS)
a) 1-4 keping = RM4.50
b)5-8 keping = RM 6.00
c) 9-16 atau 17 (bergantung)=RM 7.00

-ANDA DI LARANG KERAS UNTUK MEMBUAT SALINAN VCD YANG TELAH DI BELI

-VCD INI ADALAH ORIGINAL YANG DI AMBIL TERUS DARI SUPPLIER ALLIASSALAM

-SELAMAT MEMBELI, MENDENGAR DAN MENDERMA



Related Posts by Categories



No comments:

Related Posts with Thumbnails