Saturday, November 13, 2010

Tips Cinta: surat CINTA aku time form1


Yang bawah ni part 1


Yang ni sambungan! hehehe

aku sebenarnya tak la terkejut sangat jumpe surat tu

sebab sebelum pindah umah baru ni mmg aku ada nmpak surat cinta tuh dalam satu smpul surat..
memang aku simpan..

siap ada surat bergadoh dengan membe baik aku..
surat lame aku ngan kawan aku name die Rini Haryantie.(dah lost cntct)

dan mcam2x lagi...

surat cinta aku dengan someone ni masa aku form 1..

ehhehe sape ek die! biar la rahsia! tak patut di beritahu pada sesiapa.. sape gerangan nye. tapi kami takde la bercinta lebih2x.. sekadar minat- meminati antara satu sama lain. mase form 3 baru aku betul2x couple ngan someone tapi dia dah takde da skrg! time tuh takde guna surat!... ckp direct je! tapi confirm ada BIODATA! itu paling penting!

duk tengah korek2x benda dalam sampul tuh tetibe aku terjumpe... kad perpusatakaan negara aku! dem! dulu puas aku cari tak jumpa.. dan beberapa tahun baru jumpa balik hahahah careless gile aku ni!


Related Posts by Categories



No comments:

Related Posts with Thumbnails