Wednesday, December 1, 2010

"in relationship with" nampaknya akan berubah ke stage pertama

Insya-Allah jika di izinkan Allah next year pada bulan 2 aku mungkin akan bergelar tunangan orang..

buat masa ini perbincangan masih giat di jalankan...
adakah aku begitu yakin dengan keputusan ini??

yup aku yakin dan aku yakin keputusan ini yang terbaik, cuma aku minta jalan pentunjuk dariNYa jika ada yang terpesong dalam melalui perhubungan ini

kami memang sudah lama merancang tapi memandang memikirkan tahun yang sesuai dan desakan demi desakan cukup la hanya berkawan 2 tahun kami memerlukan sesuatu yang boleh di kira sebagai official

mula2x mendapat greenlight dari emak.. en azhar pun dah berterus terang dengan mak

dan berdebar2x pula menunggu jawapan dari ayah..
namun alhamdullilah..

ayah bersetuju walaupun pada peringkat awal ayah agak terkejut.. tapi mungkin sudah memikirkannya ayah bersetuju

aku sendiri sedang giat memikirkan atucara yang perlu di susun kenduri, baju hantaran sume nya akan di lakukan dengan sendiri..

harap majlis dapat berlangsung dengan ala kadar dan bersederhana..

majlis ank perempuan kalau meriah pun ape salah nye hahahahaahah

adalah amat bebesar hati jika kawan2x juga dapat hadir pada tarikh tersebut :)

doakan jodoh kami panjang ye!

Related Posts by Categories



No comments:

Related Posts with Thumbnails