Wednesday, November 10, 2010

Estet!


sebenarnya mula-mula aku dengar cite estet ni dari anugerah pasal filem tuh FFM tambah pula reaksi pengarah filem ni yang tak berapa puas hati dengan kemenangan dari filem lain.. so aku nak tgk betapa malaysianya cite ni hehehe

dan lebih menarik.. aku dapat post dari kawan aku azri yang dah tgk cite ni.. kate cite ni terbaik..

so aku decide la hari ni aku nak tgk..

aku pegi tgk sorang2x dan ini cite pertama aku.. aku tengok sorang-sorang..
haahaahahahahahah


cerita dia pasal main estet la. pasal orang tamak dan sebagainya.
dan dorng kena menang dalam satu game bola ni untuk nak bantu keluarga si GETA (awek dalam cite ni yang di minati oleh farid kamil dalam cite tuh)..
keluarga si geta ni pegi berhutang dengan ketua duk amik susu getah kat estet tuh. dari 3 ribu pinjam. 7 tahun tak bayar duit dah up jadi 30 ribu.. (along ka?)

so tukang pemberi hutang ni.. kate... yang dorng kena menang main bola atau hutang naik 3 kali ganda.. atau nk sattle cepat kena kahwinkan GETA dengan dia..

mula-mula cita agak slow la..
tapi memang aku tak leh tahan gelak bila scene mamat negro mata juling tuh and rosyam nor ngah "menurun" aku memang tak cover punye gelak.. mmg kaw2x kaw2x punye gelak...

mula2x tak paham gak ape kebendanya la...rosyam nor tuh buat kat situ tapi akhirnya leh la paham

bagi aku cite ni cite ringan walaupun kadang-kadang agak susah nk paham.. tapi leh tunjukkan keharmonian dalam masyarakat kat malaysia.

so kawan-kawan aku tahu ada gak yang komen cite ni ntah pape.. tapi kalau sape yang tahu mamat khalid ni jenis macam ne.. aku rase korang leh accept kot cite die...

ehhehehe =)

Related Posts by Categories



No comments:

Related Posts with Thumbnails