Sunday, October 24, 2010

Mimpi buruk.

malam tadi aku mimpi buruk tapi aku masih memerlukan masa menceritakannya.
Baiklah
semalam aku tido mcm bese pastu aku mesti akn terbgn pada pukul 4am. Aku check fb si dia post new status aku pun reply dan die pun terkejut sbb aku blum tido lagi padahal aku dah tido da.
Habis tu.. Aku rase ngantuk balik aku tido la balik time tu la aku mimpi aku ngah on fb tetibe aku ternmpak satu pic si dia dengan gurl lain kat ward. Aku mcm tak leh terima aku terus cntct and jumpe die. Pastu die mengaku yg tuh gf die yg no dua. Aku tnpa pikir pnjang lagi terus hentak kepale die kat dinding tanpa belas kasihan huhuhu

aku ngah taip blog kat hspital dgn guna hp hahaha aku cite bnda tuh kat si dia. Pastu die kate sampai hati buat die mcm tuh. Huhuhu

Related Posts by Categories



No comments:

Related Posts with Thumbnails