Thursday, October 7, 2010

Magika bersama azrin!


actually aku terbaca beberapa komen positive dari media berkenaan dengan cerita magika ni so aku tertarik nak luangkan masa untuk tgk cite ni..

mula-mula aku ajak sidia temankan aku tapi memandang si dia bz dengan keje die so aku let go je.. kirenya nak try la tgk movie sorang-sorang tapi akhirnya aku ajak kawan aku dari skolah tinggi setapak azrin namanya.. heheheh...

die pun sebenarnya tak tahu aku nk tgk cite ape.. dan akhirnya dia bgtau aku yang die dah tgk cite magika.... hahahaha mana aku tahu dia dah tgk so for the second time la dia tengok balik cita tuh.

aku beli ticket pukul 12.30 sebelum pegi aku pegi gym

dan aku terlampau careless sampai hilangkan towel workout aku dan aku kena pay for that dengan harga RM 19.00 haish.. tapi salah sendiri kan.. tak leh nk blame orang lain
but that guy yg jage counter tuh berkali2x nasihatkan aku jangan careless lagi after this..

hahahaahhah gedebuk! haishh ape la aku ni

so next! magika! uhurmm actualy aku berkongsi satu wayang dengan budak2x istimewa dari sekolah khas.. uhurmm mmg cite ni adalah salah satu cite yg penuh warna warni.. not bad!

so korang rase nk tgk cite penuh dengan CG from malaysia mybe lehh la tgk ni..


p/s tak sabar nk tgk hikayat merongwangsa with my sayang!

Related Posts by Categories



No comments:

Related Posts with Thumbnails