Monday, October 11, 2010

10.10.2010

actually aku taip blog ni coz baru terbaca berita sedih tentang kemalangan yang meragut nyawa 12 orang. Kemalangan yang berlaku pada petang semalam dan melibat beberapa buah kenderaan dan berhampiran dengan tol simpang empat (tol nak masuk kampung den tuh). Salam tahziah aku ucapkan kepada keluarga mangsa yang terlibat moga mereka tabah dalam menghadapi ujian.

hari ni aku pegi open house rumah terbuka member sekolah aku azrin. TQ for invite and sori la kalau aku nampak kelahap gile mkan hahahaahaha.. and also thanx to my syg coz ade mase nk melayan kerenah aku.. (aku segan gila nak pegi sorang-sorang) so aku ajak la dia temankan kebetulan dia pun nak pergi umah sedara die.. so apa kate kite bersama-sama... Pelbagai makanan di sajikan kat umab si bob ni! heheheh laksa la.. soto la.. hehehehehe and mak die tak abes2x ajak makan lagi.. kire suruh rase semua yang ada kat situ... heheh kalau nak ikutka hati nak je bawak bungkus sume tu makcik hahahahaha

siyesly aku agak segan nak jumpa sedara-mara sidia. tambah lagi aku takde pun sebarang tali pengikat antara aku ngan dia. bila dah bawak jumpe fam pun dah segan apetah lagi sedara2x makcik2x die plak.. haish.. tapi aku ni beranikan diri juga la. and heheheh aku ni bole tahan peramah juga. mula2x tuh susah gak biasakan diri pastu dah boleh borak2x mcm bese.. tapi siyes la.. makcik2x dia.. uhurmm mcm umo nenek2x aku.. hehehehe tapi nak buat mcm ne.. kite ade jarak umur yang terpakse di terima.

aku bawak camera tapi tak tersnap pun pic hahahha.. ntah la malas plak rasenya nak amik pic. so just wanna say that i love u syg




Related Posts by Categories



No comments:

Related Posts with Thumbnails