Friday, October 29, 2010

hampir seminggu di hospital


lama juga tak dapat nak update blog akibat kekangan waktu yang terlampau hebat.
minggu lepas pada tarikh 20 hb bersamaan pada pukul 5 pagi aku dapat satu sms daripada si dia yang mengatakan bahawa dia telah di masukkan ke wad hospital sungai buluh akibat daripada masalah migrainnya yang tak mampu di bendung lagi

so bila dapat sms tuh aku tak pikir apa-apa da. tapi aku tetap jalankan kehidupan aku seperti biasa dan melawat dia pada belah tengah hari. doctor decide untuk amik air tulang belakang dia...


ni baru lepas amik air tulang belakang
first day at hospital


aku mula rasa sedih tengok keadaan dia mcam tuh. tapi die tetap mampu ketawa. cuma aku risau aku kan kehilangan ketawa yang selama ini aku lihat..

beli dah check suma doctor sah kan yang semua pemeriksaan menunjukkan yang die normal takde pape yang mencurigakan tapi kenapa di masih lagi rasa sakit.. akhirnya doctor bagi satu surat untuk dia rujuk kebahagia hospital kuala lumpur bahagian neurology untuk check bahagian saraf

so pada hari isnin 25 hb dia dah di benarkan keluar hospital la. memang patut kuar pun coz aku tgk semakin ramai plak nurse2x pelatih yg makin lama makin kenal dia

heheheh sapa tak jeles kan?
so next apptment bulan 11 ni dan bulan 1 next year die kena bedah idung dia sbb bahagian atas idung dia sedikit sempit






Related Posts by Categories



No comments:

Related Posts with Thumbnails