Saturday, April 17, 2010

Tips Cinta: Terima kasih MY EX!! kau berikan kecewaan dan aku capai kebahagiaan..

Kalau boleh aku nak lupakan semuanya. Dari mana kami bermula dari mana kami berakhir. Tapi aku akui itu la benda yang paling susah dan pasti tidak berhasil untuk melupakannya. Biar pun aku bukan dengan dia lagi tetapi kadang-kadang perasaan hampa itu tiba-tiba menyelinap dalam diri. Kenapa, bagaimana, dan semua persoalan tertujah dalam minda aku. Walaupun dah bertahun tapi aku masih susah untuk lupa perbuatan dia pada aku. Biar pun CINTA dia pada aku sudah lama lupus tapi perasaan TERLUKA yang aku hadapi walaupun di cari ubatnya parutnya masih ada lagi.

Aku tahu kesedihan yang aku alami adalah di sebabkan oleh harapan yang menggunung yang pernah aku bagi pada dia. Harapan yang menggunung dan berakhir dengan kemusnahan dan akhirnya memusnahkan sekeping hati yang selama ini cuba untuk memberi terbaik terhadap dia. Adakah aku patut di perlakukan sedemikian?? Adakah kekecewaan yang perlu aku dapat?? Adakah kesedihan yang patut aku terima??

DENDAM tiada lagi, yang tinggal ialah aku cuba memandang diri aku. Kenapa.. apa punca nya dan dari situ aku cuba mencari mana-mana sifat yang lemah yang membuat aku di tolak mentah-mentah oleh orang yang aku harapkan. BANGUN aku bukan melihat kekecewaan lagi tetapi aku cuba memperlajari dari sesuatu yang indah dari kekecewaan yang lepas. Dan aku pastikan kekecewaan yang lepas akan membawa kebahagian yang betul-betul hakiki dengan insan aku sayang kini.

Jika insan aku sayang kini masih tidak nampak tentang keluhuran cintaku pada dia, biarlah keluhuran cinta ku ini membuat kan dia bahagia walaupun aku akan kecewa satu hari nanti. Tapi aku puas untuk memberikan mereka bahagia walaupun seketika.

TERIMA KASIH MY EX!! KAU BERIKAN KEKECEWAAN AKU CAPAI KEBAHAGIAN!!!

Related Posts by Categories



2 comments:

MUHAMMAD SHAHIR BIN SALLEH said...

penghabisan mungkin awal 1 permulaan...b strong..n know u will...=)

fira gujiwa said...

yup penghabisan adalah satu permulaan dan setiap permulaan adalah satu pengalaman.. =)

Related Posts with Thumbnails