Sunday, April 25, 2010

boleh ke Zaid Ibrahim menang?? -hulu selangor

tidak di nafikan isu sensitif di pergunakan untuk pilihanraya kali ini.
Terpandang pada isu-isu yang memang menjadi sensitif terutama bagi golongan melayu yang inginkan pemimpin yang 0 dari mane-mane isu sensitif.
Kelemahan rakyat seolah boleh di gunakan. Jadi mahu tidak mahu pihak PKR berhadapan dengan satu isu mencabar.

Hal peribadi Zaid memang tidak patut menjadi usul dalam pilihanraya. Tapi kita tak boleh menidakkan bahawa PKR juga pernah memainkan isu-isu peribadi dalam pilihanraya untuk meraih undi. Tapi sejak aku selalu lalu dekat hulu selangor ini banyak benda yang buat aku terpikir.
Siapakah yang akan jadi penyelamat dalam isu Zaid Ibrahim ini dan bolehkan zaid ibrahim masuk kedalam parlimen sedangkan itu adalah motif utama mereka memandang Zaid antara peguam yang hebat. dengan firma guaman yang terbesar di Malaysia.

Aku walaupun bukan antara bakal pengundi di hulu selangor. Kalau isu sensitif di mainkan juga. aku akan pilih Zaid ibrahim keran ketrampilan dia dalam menyuarakan pendapat dia. Jadi walaupun ada perkara dalam bab akhlak yang patut di lihat jika dia sudah bertaubat aku doakan yang terbaik buat dia.

Gud luck datuk!

Related Posts by Categories



No comments:

Related Posts with Thumbnails