Wednesday, April 22, 2009

jalan-jalan cari makan dan exam

Perut dah lapar dah ni kita nk makan kat mane?? hurmm ala mcm bese la mkan kat 223 jela abes cite.. ok la aku on je tak kisah so jom la..

aku nak makan ape hari ni.. mcm bese nya makan nasi campur tapi rase mcm boring la plak asyik makan benda same.. baik kite ubah menu hari ini dengan makan makanan lain sket iaitu heheh nasi ayam..
hurm kat 223 ade la salah satu kedai mapley yang agak meriah pada waktu malam. tapi hari tuh kami singgah untuk makan tengah hari.. so kalau makan tengah hari kena la datang bukan time lunch sbb ramai sgt yang kuar.. selalu pekedai2 kat sini agak agresif sket.. untuk amik order pada first time dtg mmg agak tak selesa tapi bagi yang bese takde hal la...
hehehe..
hari ni aku ngan teman2 pilih kedai belakang sket sbb tak ramai orang dan kedai tuh nmpak nya mcm baru bukak. so beli la nasi ayam...
tengah duk tunggu datang la plak sowang dak kecik keturunan mamak agak manis muke nya. tanya aku ngan membe nk air ape.. aku pown confident jawab aku nak air milo tabur.. sekali budak tuh tak paham ape itu milo tabur buat aku gelak
Photobucket

hurmm esk mula la aku akan menjawab kertas peperiksaan akhir pada sem ini.. heheh
cuak sgt maklum la aku ni ssh betul nak stdy terutama dalam subjek berunsur ekonomi..
doa kan aku moga berjaya ye..

Photobucket

Related Posts by Categories



No comments:

Related Posts with Thumbnails