Thursday, January 1, 2009

memori 2008

tahun 2008...dah berlalu..banyak pengalaman..dan memori yang di simpan...bermula dari awal tahun baru sampai la akhir tahun...banyak yang di alami..dan pelbagai perkara akan di ungkap..
dan pengisian nya..adalah diri kita sendiri..
adakah setiap apa yang kita alami kita akan ambil setiap buruk baik nya itu adalah terpulang kepada kehendak diri sendiri..
awal 2008....adalah tahun yang agak sibuk bagi diri aku. Ditambah dengan penglibatan aku dalam seni teater kemudian belajar lagi..namun aku tetap enjoy with my life..walaupun di timpa pelbagai masalah setiap yang berlaku perlu ada pengisian. time belajar kena belajar jugak.
Kisah cinta dalam 2008...pelbagai cerita.. dan itu di biarkan di sematkan dalam hati aku saja..
mungkin ada baik nya..
kisah menarik 2008..bile aku kenal ramai orang sporting yang layak untuk aku jadikan die sebagai sahabat baik...antaranya.Yol. ank sedara(bob), bobo,and fayadh..and pelbagai lagi..
dan tahun 2008 juga melibat banyak konfli sehingga aku memerlukan masa untuk tenang kan diri. itu semua nya menyebabkan aku aktif dalam aktiviti pemanasan badan..
berkenaan dengan penyakit...setelah di silidiki aku perlu mempunyai kekuatan yang kuat dalam melawan penyakit..itu adalah perlu..dan kekuatan itu adalah jawapan nya..usaha untuk menyembuh nya...
keluarga plak konflik abang aku melanda..dan aku harap itu dapat di selesai kan pada tahun ini..mudah-mudahan...
ape yang di harapkan pada tahun ini..moga aku di beri pentunjuk...insya-Allah

Related Posts by Categories



No comments:

Related Posts with Thumbnails