Saturday, January 10, 2009

ada aku kisah korang nak cakap apa


hurmm bukan senang aku nak bg korang tgk aku nye wallet...heeeeeeeeee
hurm ni wallet lame aku..ari ni tercipta sejarah sbb aku dah beli beg duit mcm pompuan...
mcm ne bentuk dia..tak leh bgtau la.. tuh tak tahu la bape lame leh tahan..
wallet ni aku pakai masa aku abes tingkatan 5..
sayang sangat ni... mase aku umo 17 tahun..skrg ni dah nk masuk 22 tahun lama jugak la tahan nye wallet ni..
bukan nk promote tp wallet dari kain mmg bgus..
heheehhehehe aku ni jenis suke simpan resit sampai tak leh butang aku nya wallet...ramai gak yang tegur kata aku nye wallet mcm lelaki..
hah apa korang kisah aku bukan pakai bf ko punya wallet so.....
heheheh..
mesti korang rase ntah pape kan pasal wallet pown nk cerita so ade aku kisah..ni blog aku..suke hati aku la tulis hape.. heheh jgn marah ala aku saje nk kongsi sesuatu bukan mudah tau aku nak bagi korang tengok barang kesayangan aku..ni beli pakai duit aku sendiri ni.. tapi yang baru pakai duit mak..sbb aku dah pokai skrg ni..haish.. duit2 di mana ko duit....

Related Posts by Categories



No comments:

Related Posts with Thumbnails