Tuesday, January 4, 2011

sepupu ku Part 2

baru- baru die ada cerita yang die pernah bercinta degan suami orang dan paling mengejutkan dia kate dalam banyak2x kisah cinta dia paling sayangkan suami orang tuh.. "caring" (yela dah berbini dah tentu tahu kehendak perempuan) dan macam2x kebaikan la dia cerita kat aku pasal kisah suami org tuh...

akhirnya si isteri mamat tu tahu yang dia ada scandal. mengamuk la perempuan tuh..

memandangkan aku pun ada pengalaman yang sama masa dulu2x... masa aku pas SPM mcm tuh. aku pun turut bercerita dengan dia.. tapi penyudah cerita aku besh sket! sbb aku ngan wife suami orang tuh leh jadi kawan baik...
cerita masalah sama.. sbb ape ye???
sbb pada mula yang terkantoi bini die mmg tengking aku bagai nak rak..cakap kasar dan sebagainya.
tapi memandangkan aku pun turut tak tahu cerita sebenar mintak maap awal2x kat wife tuh.. dan akak tuh leh terima maap aku. tuh yg jadi kamcing..

tapi kenapa dengan sepupu aku.. masalah yang sama tapi penyudahnya amat pedih... die di ugut bermacam2x..
aku dah tahu sbb ape.. sbb die cepat melenting.. bila orang tengking die. die akan cepat panas dan tengking orang balik..

tapi dalam banyak2x hal.. aku respek die.. sbb die rajin kemas rumah.. heheheeh.. mmg aku kalah bab kemas rumah.. tiap2x hari mop lantai. huhuhuh :)

mungkin satu hari nanti dia akan jumpe someone yang penyabar dan boleh memanjakan die.. :)

Related Posts by Categories



No comments:

Related Posts with Thumbnails