Wednesday, January 12, 2011

ala-ala lepas marah

post kali ni lebih kurang post untuk lepas marah

memandangkan majlis pertunangan aku makin hampir lebih kurang dalam sebln seminggu je lagi so masing2x dah memberi sedikit sebanyak idea..

dan memandang kami baru setahun lebih berpindah kerumah baru dan banyak perabot baru2x yang dibeli so.. perasaan sayang ke atas perabot itu mesti ada terutama mak..

ini pulak di tambah dengan ayat penambah perasa dari sedara mara yang kata jangan pindah perabot ke luar rumah mmg buat aku angin...

dah banyak kali mak suka dengar cakap sedara dari dengar cakap ank die sendiri.
mmg la perabot tuh baru tapi tak perlu terlalu prejudis terlalu takot perabot tuh rosak..
idea merepek meraban yang memenuhkan rumah ni yang buat aku angin gila2x....

rumah bukan stock banglo.. rumah takat rumah teres je.. so we need space dalam umah kalau sume sayang takot rosak rupe baik tak yah beli...
aku dah susun cantik dah mcmne majlis tuh nanti mesti ada je yang menyibuk menambah perisa.. kang cakap mak sedara sendiri.. tapi dah banyak kali mencucuk je keje nya..

lepas ni tak tahu ape plak mak dara aku nak cakap ape.. die sebenarnya tak setuju pun aku bertunang.. tapi aku ada matlamat dalam hidup aku.. aku nak kahwin bukan nk putus keluarga bukan nk membebankan keluarga tapi nk menambah orang dalam keluarga.. salah ke??

kalau salah patut la mak dara aku tak kawin2x lagi smpai sekarang..

aku bengang beb ni bukan kali pertama dah banyak kali benda ni jadi..

Related Posts by Categories



No comments:

Related Posts with Thumbnails