Friday, January 28, 2011

cinta ini bukan mudah dipertahankan - novel permata asmara penulis rozita abd wahab


memandangkan ada cuti yang lama dan takde buat pape sepanjang bulan ni... atau lebih tepat lagi.. bulan ni tidak la sesibuk bulan sebelum ini dan akan datang

so mcam biasa nak ilangkan bosan aku akan habiskan sedikit duit untuk beli novel2x murah yang kebetulan ada di jual dekat area giant batu caves ni.. nak beli buku mahal2x takde duit plak..
hehehe so.. mana tajuk yang menarik akan aku sambar.

dan ini antara novel nya..

permata asmara "cinta ini bukan mudah di pertahankan jerihnya mereka yang rasa"



ceritanya mengisahkan percintaan seorang gadis dengan seseorang yang berlainan bangsa dan agama...
kemudian hubungan dorng seolah-olah di kacau oleh sahabat baik si gadis.. so dapatkah si gadis memenuhi impiannya untuk bersama dengan insan yang di cintai? adakah terdapat pelbagai dugaan yang patut di tempuh oleh mereka..... so rajin2x la bace buku ni heheheh

hari tuh aku ada balik kampung atas urusan untuk majlis aku nanti.. so kena beradat sket.. kena jemput orang2x yang tua2x.. bukan boleh main calling je.. bukan leh main invite FB je.. semuanya kena berhemah dan berbudi bicara....so kebetulan adik saudara aku yang baru lepas spm nak follow ikut tinggal ngan ktorng kat KL katenye nk menolong ayah aku la kat kedai.. so aku takde masalah sangat pun
memandangkan die ada kat KL takan nk keje je kan.. mesti nak ada fun2x sket so aku ajak la die tgk movie cite khurafat last week... heheheh.. aku yang terlebih cuak! die steady je hahahahah
sementara duk tunggu nak masuk wayang aku round2x satu wangsa walk.. and masuk la ke kedai buku popular!!! mata aku terpanar satu buku masakan! cewaahhhh nk belajar masak ke???? ye la gamaknya... kang berlaki tak makan laki aku plak kang!

so aku memilih buku 365 resepi.. 1 hari 1 resepi... hehehe :)










besh juga! sbb ada campuran dan harga bukunya boleh tahan.. setakat ni aku baru cuba 1 resepi..!!! hahaha hasilnya mmg menjadi

Related Posts by Categories



No comments:

Related Posts with Thumbnails