Monday, March 22, 2010

sejauhmanekah kite....1

aku sering melihat tingkah laku kawan-kawan aku.. diri aku sendiri dan juga mereka yang terdekat...
akhirnye menjadikan aku untuk berfikir secare kritikal...
memandangkan hobby aku ni suke bace blog orang lain (blog lebih matang).. jadi daya pemekiran mereka bukan hanya bercerita secara general tapi cuba mengupas mengapa bagaimana di mana terjadi...
jadi sambil membaca membuatkan kita lebih berfikir tentang mane silap kita... tak menunding kesilapan ke atas orang lain

tapi post aku kali ni takde kena mengenakan dengan ape aku cakap kan kat atas ni.. cume pelbagai persoalan timbul apabila pelbagai masalah mereka aku dapat perhatikan..
tiada kekuatan nak bertanya dengan lebih lanjut takot di kate busy body cukup la memerhatikan dengan keadaan mereka sendiri seolah "bebalas dendam" secara posting...
seorang begini postnye...
seorang lagi begitu pula postnye...
ade juga yang cuba untuk menutup cerita.. tapi sekali dah post itu dah tunjuk kita nk orang tahu tentang ape yang kita alami..
dan benda itu tak salah... yang salah.. bile kite da post... kite baik balik.. kite dah mencarut2x kita puji balik.. so mane satu hati kite?? ke nak jadi lalang.. kejap ok kite kate sayang kejap benci kite carut2x kan...

dalam usia percintaan macam2x benda kite leh tahu. macam-macam benda kite leh rse.
jangan sbb bercinta kite menjadi keanak-anakkan. sbb cinta itu kebanyakan menjadikan kite lebih dewasa.. dari tak kuat mengalah jadi penyabar.. dari panas baran idup dengan penuh tersenyum..

bersambung........






Related Posts by Categories



No comments:

Related Posts with Thumbnails