Saturday, December 6, 2008

this is my boyfriend



-erk.....hurmm ntah la lupe la....die pown aku tak tahu la igt ke tak


-hurmm myspce


-kan bgtau lupe dah bile dalam 3,4 bln lepas


-tak eh....gilew..hahahah


-im...21 ...and him 28


-hahaha...hurmm tempat parking giant


-uiks lupe la...tak smpai sebulan pown...kot..ntah


-hurmm ntah la...yang pasti leh tgk dri mata la...tapi tak tahu la bile....

The good...


-karoake togother by YM tapi aku yang nyayi bayk gilew die plak tukang rakam suara sedap aku


-katenye nk lukis pic aku..die ade bg la lakaran tp tak siap lg


-takde la plak...perlu ke..beli bile aku nk jela..


-tgk bola...walaupon aku tak suke pasukan yang die suke


-haha....bile aku da mule reti nk pujuk org..hahah..


-hurmm die kot..ntah aku kot tak tahu


-hurm tggu smpai die meminang aku baru leh aku ckp this is true love


-yela bile da nikah sure la betul la tuh

The bad..


-hahah....suke bergurau menyakitkan hati aku walaupon dah byk kali ckp aku tak suke


-hurmm...aku trima la ape die buat..


-huh ade..hahahaha....


-mudah di kesan kalau die menipu hahaha....hurmm leh detect la...


-hurmm ala tak pe la...kalau die rase die bhgia


-percaya...tp tgk la ape yang patut di caya kan..

The ugly....


-smile...hahaha


-hueh...hahaha rahsia...kite dua-dua je tahu kan bang kan hahahah


black


-bau rokok..huh cmpur perfume


-sempoi...kadang terlalu sempoiii haishhh

Deep and meaningfull...


-buat mase ni...die penyeri..tak leh la.....


-sudah semesti nya....hurmm...rindu bangat sih


-takde la lame...baru je


-ntahla...hopefuly nk sgt


-yupx mesti la kan bang kan


-erk....tggu nikah lu la weiii


-erkk.....sume ade yang terbaik..and aku sowang je tahu mane yang terbaik


-hurmm...mesti la tahu...mesti ade hint


-mesti la...tp kalau tuh jodoh die tak pe la...


-die leh jd my lover...but lum lg nk jd besh fwen hhahahah leh ke


-erkk...takde la...


-haaha takde makne nye

On a lighter note...


-hurmmm....a lot thing but i still remmember that day when i sing...and he record..my voice...how sweett..


-hurmm...kita baru bermula...hope leh sabar la ngan perangai fira...


-tak pikir la plak


-always..sampai menyampah hahahahaha


-erk selalu hahaahaha...weii cubit je weii


-dah tentu la die,..pesal plak aku hahaha


-ahhahaha ade jugak la..

His Favorites...

sayur kailan hahahha ntah ni kot
nescafe suam....
futsal...football and tennis kot
erk...past time....ntahla...die ni...tido kot
kucing
kalau rambut...sure pakai cap
sempoi sesgtttttttt
almak die suke lagu lame
lagu english yang lame2
Your things....

ade ke takde kot.....
takde rase nye
hurmm selalu pi shoping complex yang tak ramai org
eh abg ape selalu kite masak..buat air ade la..hahahahah
Lasts...

td,...je...
hueh..hurmmm
td dlm phone tnye kat mane
td jugak..tnye smpai bgtau
When will you...

hurmm tgk la kalau dua-dua tak bz..hope tim bufday aku la....
hurmm kalau leh nk tiap2 hari ckp ngan die
hurmm....every second...cheh..jiewang
Have you ever?

hueh...bile kite pi umh mak abg lg la ek
hurm hari tuh nk pi PD tak jd
mybe awal bulan 1
hahahahahah....perlu ke
hurmmmm...penah buat die marah ade la
huhuhu pakai baju kaler itam same2...tak sengaja weii...rase cam poyo je sgt
hurmm mybe dont know..but i know i love himmm...

Related Posts by Categories



No comments:

Related Posts with Thumbnails