Saturday, December 13, 2008

bila keputusan peperiksaan dah kuar..

"adik, result da kuar"....erk sms dari sape ntah..bukan aku tak tahu number...cume aku pakai hp yang masuk virus..aku tuka hp so aku tak tahu sape yang hantar sms..hurmm aku pown balas la..
cuak juga aku nk check result exam aku..sbb aku tak bape confident ngan beberapa paper...hope ngan bantuan lect je la...untuk lulus..harap lulus je weii bukan harap nk dapat A...haish..
takpe2 try tgk dulu... rase mcm nk pejam je mata ni bile klik kat situ takot nye ya amatttttttttt....
ntah ade repeat paper ni...mati aku mcm ni..sume dah main kat benak fikiran aku...
bile sume da kuar...erk......betul ke ni result aku ke result org lain...erk..
hurmm alhamdullilah..
aku bersyukur kali ni aku dapat pointer...3.0 keatas..hurmm mmg itu yang di target tp aku tak la confident dis time aku dpt mcm tuh...hurm......tapi aku ade juga keciwe..bile politic aku dapat B+ sbb aku hope sgt dpat A- pown jadi la..pape pown alhmdullilah aku takde pown repeat paper..thnx lect,,,....and fren yang banyak membantu.....

Related Posts by Categories



No comments:

Related Posts with Thumbnails