Friday, September 11, 2009

gerak hati

assalamualaikum..
(al-fatihah buat makcik ang di kampung... yang kembali ke rahmatullah pada pukul 1 pagi tadi moga roh nye ditempatkan di antara org yg soleh... dan die seorang yang sgt rajin membantu ketika ade nye kenduri kendara di rumah)

penah tak anda rase..... anda akan memperoleh sesuatu.. terkena sesuatu... dan... anda tahu itu keptusan yang tepat bg anda..

dan itu yg berlaku...
byk juga perkara yang diperolehi awl atau tanda-tanda awal.. atau mmg itu adalah salah satu kebarangkalian yg di nilai menggunakan matematik.. kemungkinan juga...

dalam satu kes.. melibatkan aku...
semalam ade kelas econ malaysia... seperti biasa lect aku ni die' seorang kreative tak nak bg student busan ngan kelas die.. die pertonton kan video..
tentang penggunaan robot pada mase itu.. tak bape psti la pplak cite pe..
so di akhir kelas.. sesi soal jawab...
berdasarkan kertas kedatngan yang di perolehi nama akan di panggil untuk memberi pendapat tetang penggunaan robot di masa hadapan...
tetibe aku ckp ngan kawan di sebelah "lepas ni mesti name aku tgk la" tibe2x.. "norsaffira".. aku trus gelak pndang kawan aku...."kan dah kate" huhuh mesti aku nye la..

dengan penuh confident aku jawab solan yang di berikan...

dalam kes yang lain plak.. berlaku masa tingkatan 5

kes melibatkan kawan..
"wess ko rase ko dpt tak plkn...."aku tnye kawan aku...
pastu die ckp.."gerak hati aku kate aku akan dpt kite tgk jela nanti" dan akhirnye... mmmg betul... die dpt..
unik kan.. hidup ni..
walaupown sign tuh tak dapat dari awal sgt tpi ianya sesuatu yang mcm ssh nk dpt...
dan akhrnye melahirkan rase unik bersyukur dan mcm2x
mase untuk hargai kehidupan yang byk lagi blum di terokai...

Related Posts by Categories



No comments:

Related Posts with Thumbnails