Saturday, October 31, 2009

post ke 201 di myspace

assalamualaikum...
(mekasih atas kesudian anda dalam meluang masa membaca..dan memberi sedikit buah fikiran)

fira

dari dulu. mgkin disbbkan keciwe dengan cinta.. aku belajar satu benda.. lepaskan amarah dengan penulisan.. berkongsi sedikit... rase kesulitan pada masa itu dengan penulisan.. dan ianya adalah salah satu care.. tapi paling tepat dekatkan diri dengan pencipta.. itu ada penawarnya..

tapi dulu. tidak la seperti sekrang.. kalau seblum blog di gunakan aku lebih suke gunakan buliten sampai la.. kawan2x aku byk menyuruh aku buat blog.. ye la.. boleh aku bce balik ape yang aku dah tulis...

dimulakan dengan kehidupan seharian kemudian kepada idea... kemudian dah mcm2x..
mekasih juga pada mereka yang subscribe kan aku.. tapi tak tahu la mereka membaca atau tidak.. itu tidak menjadi masalah..

terpulang kepada individu..
kalau kte rase itu adalah care yang selesa.. tak mengapa kalau kite teruskan ...
dan.. heheheheh ucapan mekasih semua....

Related Posts by Categories



No comments:

Related Posts with Thumbnails