Tuesday, March 22, 2011

aku adalah aku

sebenarnya aku ni takde la peminat yang betul2x kat emelda ahmad ni..
cuma pengaruh dari facebook yang membawa aku agak teruja dengan emelda ni.. (gadis semasa sunsilk)
dan dengan jujurnya aku tak penah tgk pun gadis sunsilk yang terbaru ni..
last aku tgk ntah 2 tahun lepas kot...



waktu tuh rancangan sunsilk.. impian ilyana.. so mane ada gadis2x semasa ni! heheheheh :)

lagu2x die agak sedap but ade 2 yang paling top!

putus dan kimia..

aku tak bape pasti sangat dengan background die.. tapi yang aku tahu die budak uitm...

ni lagu terbaru die.. AKU ADALAH AKU


huuu huuuuuu
huuuuu............huuuuuuuuuu
lepaskanla cara dihatiku
tenangi liku dalam hati
pahami la maksud dlm lagu ni

terangkan bayang bergelora
hentikanla rungsingan ku ini
tutupi la jendela onak berduri

hidup bagiku sesuatu yang indah
yang tak ternilai di mata dunia
padaku







Related Posts by Categories



No comments:

Related Posts with Thumbnails