Monday, November 24, 2008

bile dah terlalu sedih

rase nye aku dah tak mampu nk kawal emosi aku...
mungkin rase sakit yang aku hidap ni betul2 menganggu pemikiran aku..
aku tak leh nk berfikir antara nya...sampai satu tahap aku terpaksa ambil satu jlan...
hurmm penyakit aku makin tewok...malah dah sampai ketangan......bibir aku da mula bengkak....muke n pipi aku..kepale sume nye da mule rase sakit...tuh yang bahagian yang nmpak yang tak nmpak tak tahu lagi..salah ke kalau aku mintak orang yang dekat ngan aku amik tahu pasal aku....
cuba la rase ape aku rase...cuba la faham sume tak tahu.,.mungkin sbb aku ni suke gelak so takde sape rase kesakitan yang aku tanggung...
tak harap pown sape2 anto aku kat hspital
but please be serius bile aku cerita ape yang aku tanggung...mungkin ko tak pernah rase atau ape yang ko lihat ko nmpak ok..tp aku ni yg tanggung...
nape perlu untuk aku ungkit bnda2 yang penah aku buat...malah ape yang aku ambil berat...
tak perlu buat begitu...
salah aku jika aku kata kan keluarga aku tak ambil berat...tp aku tak smpai hati nk menangis nk luah kan ape aku ynag aku derita sakit ni kat depan dorng...senang duduk ke dorang....
aku bkn mcm tuh...mmg aku seorg yang suke pendam kan ape aku rase...tp bile aku betul2 ingin luah kan itu adalah teramat kritikal...aku tak perlu kan org untuk belai aku sepanjang mase tp aku perlu kan org yang selalu ade time aku betul2 rase seksa...
thnk for bo....die ym aku...aku kate aku ngah sedih trus die call thnx sbb dgr ape aku cite..heheh
n mampu buat aku ketawa.... YUp betul jugak ape yang bo ckp bukan penyakit kalau die sembuh dalam mase yang singkat....penyakit la kita kena cari penawar nya. dan menangis bukan la salah satu jalan yang bijak mungkin bawa kita lebih lagi tertekan....
doa kan la aku leh sembuh n penyakit ni berkurangan...

Related Posts by Categories



No comments:

Related Posts with Thumbnails