Thursday, February 17, 2011

the first step (part 2)

baikla kita bersambung ke part 2..

haish lagi 2 hari je lagi aku akan bergelar tunangan orang.. (beb aku tak percaya beb!! tak percaya.. sebab aku rasa aku masih kanak2x yang memerlukan kedua ibu bapanya.. masih lagi merengek meminta sesuatu...haish)

setelah di decide dengan tarikh bertunang kitrong pun pegi la survey baju2x menarik untuk di beli.. mula2x aku ingat nk sewa.. tapi stlah di pikir2x aku nak juga something yang boleh aku ingat.. hehehe seperti baju.. at least bila aku tgk baju tuh.. ada la kenangan waktu aku bertunang. so ktrong keluar dan beli la baju untuk aku pakai plus beli barang untuk hantaran..

dan alhamdullilah semuanya hampir siap.. aku pun tak sabar nk upload pic hasil dari tangan aku sendiri.. buat masa ni sedara yang tengok semua kata cantik tapi tak tahu la plak bagi orang lain

2 minggu seblum bertunang..

kami gaduh besar.. dalam minggu tuh 2 kali ktorng bergaduh..
ntah.. yang pasti aku la cari pasal.. tetibe aku jadi begitu sensitif plus apa dia buat semua tak kena bagi aku..

selamat la die ni agak senang nak pujuk aku dah tahu aku akan tak merajuk bila apa..

hari ni 2 hari lagi aku akan bergelar tunangan orang..

perasaan?? hehe happy mesti la ada.. bersyukur kepada ALlah akhirnya ada juga orang datang pinang aku...
aku harap korang semua boleh doakan kami supaya hubungan kami di rahmati ALlah dan mendapat berkat dari Allah.

insya-Allah...

so part 3.. adalah ape yang akan terjadi untuk 19.2 ni.. :)

mesti pelbagai picture akan di upload just tunggu ye!!

Related Posts by Categories



No comments:

Related Posts with Thumbnails