Saturday, February 27, 2010

in love time...


p/s... cikgu kaunseling sekolah aku tegur!...(saffiraaaaaaaaa... awat name jadi lagu ni??) hiks.. comel je.. jawapan mudah aku... (name pena cikgu)


aku tak bapa pasti post ni yang keberapa.. tapi rase nye.. dah beratus dah....
yes! im in love time...

tapi adakah love time ni akan berterusan... atau akan datang ianya akan tinggal sejarah... kita lihat jela.. apa yang pasti. aku selalu berdoa.. andai ini jodoh ku... tetapkan la ia.. jika tidak. hapuskan la rasa kasih yang melampau ini.. secara perlahan2x.. agar aku tidak terlampau rasa sakitnya...

apa yang kita rase dalam waktu bercinta... mula-mula bercinta adalah saat yang paling syok untuk di hayati...
mintakla apa je.. mesti dapat (hehehe berdasarkan pengalaman)...
tapi tak boleh nk elak dari zon pertengahan yang agak mendebarkan...(zon yang tak pasti bila kita tahu ade yang berubah dengan pasangan kita)
dan zon penentu.. (zon perkahwinan atau zon perpisahan)
yang sangat merdebarkan adalah zon penentu..dan dari situ kite kena sedia dari segi fizikal dan emosi..

tapi dalam percintaan aku yang sekarang ini.. aku masih lagi mencari titik keselesaan.. tak bimbang dengan apa yang aku percakapan.. tak risau dengan pakaian apa yang aku pakai... dan tak bimbang dengan perangai aku...
aku masih lagi mencari zon selesa.. walaupun usia perhubungan ini hampir 1 tahun 6 bulan... masa itu tidak cukup untuk mencari zon selesa...

mungkin sikap aku yang terlalu berjaga2x..
pape pun aku harap kami berdua dapat lalui nya dengan baik.. dan pengakhiran nya juga yang baik...
insya-Allah

Related Posts by Categories



No comments:

Related Posts with Thumbnails