Sunday, July 19, 2009

meremang bulu roma aku

assalamualaikum..
relevan kah care kite dgn care kite meletupkan bom di tempat awam??
adekah itu tersebut di dalam islam...

selamat pengantin baru untuk pasangan ... alamak den lupe la..
ngeh.. hurmm beliau adalah salah sorang ank datuk di malaysia... siyes tak kenal sgt datuk tuh..
tapi bisnes die sgt mengancam.. ngeh2x.. anak sume pandai2 doktor pakar bius..
ala sebenar bukan ade kena mengena pown cume makcik aku keje dengan die. so mkcik aku takde kawan nak pi.. die ajak la aku.. ngeh mule2x malas nk pi.. tapi kecian kat mkcik pi jugak la..

smpai2 pukul 12.30 lokasi di banting.. dgr bunyi kompang.. mak ai.. awalnye dah berarak...
relevannye>> kebanyakkan pengantin kat malaysia ni.. kalau bleh tgh2x azan zuhur tuh la time tuh la nak bersanding..

ngah makan...
tetibe...
dgr lagu.... di mulakan dengan bismillah.. di sudahi dengan alhmdullilah..

siyesly first time aku pegi kenduri kawin.. ade lagu nasyid..
muke aku terus merah... bulu roma dah naik...
bagus betul la kenduri kawin kat sini...
takde pelamin.. pengantin terus pegi makan..
save bajet...

huhuh.. pape pown...selamat la pada pengantin...
moga2x kekal hingga ke akhir hayat...

Related Posts by Categories



1 comment:

Ikhwan Pantherian said...

ada facebook ke? apa nama awak di FB.

Nak add friend awk..

Related Posts with Thumbnails