Monday, October 6, 2008

ye memang aku ngah marah!!

mane tidak nya....takde benda lain nak harap...faham...dah besar pown kan ...takan benda kecik pown nak kena di ajar satu persatu....takkan nk ckp..aku kecik hati ape ko buat..takkan selalu nk kena sound baru tahu bnda tuh salah...sendiri mau ingat la wei...umo kau bukan nya... kecik dah besor dah pown..bukan mslah jeles atau tak...kalau jeles takkan aku bg dari awal..tp aku dah bg..,..ko buat plak mcm tuh...sape tak marah...
lagi satu kalau ko tak nk pujuk tak payah la ckp...ko nk majok2 majok la...aku tak tahu nk pujuk..tak payah ckp..ko bukan dungu lagi da... kalau nk buat sakit kan hati org tak payah la mcm ni...tak reti nk hargai sebelum dpt sume ko nk buat....ni yang silap nya..aku pown silap gak..heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee aku mmg bengang ni....ikut kan hati mmg la..tgk la....ko tahu la..jgn harap lepas ni nk terhegeh kat ko...pi la ko kat sape2....tak de perasaan langsung pikir ko je betul..huh tak payah la weiii takde makne nye...huh....

Related Posts by Categories



4 comments:

BukiTiLMu ( BI ) said...

eh..

nape ni?

mrh ngn sape?

??

fira said...

huhuh takde sape2 kekekeek

BukiTiLMu ( BI ) said...

adeh...hang ni nak kena ni...

fira said...

hahahha ada la ko hahahahahaha

Related Posts with Thumbnails