Wednesday, August 14, 2013

TERDETIK BERCERITA SEMULA

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi yang Maha Mengasihani..

Niat.. niat sesangat... Al kisah.. tengah busy duk melayan kerenah company oil and gas malaysia ni.. (biasa la.. documentation.. MTC and bla.. bla,, ) terdetik pulak naik taip google search Aku Mula Bercerita..

Eh.. baru perasan dah lama tak update.. tengok belah kanan..tgk siapa yang rajin jengah..

Faham,.. sefahamnya.. sure la orang nak cari vcd kan..
tapi sayang.. blog saya di jengah tapi saya tak dapat nak bg komitmen jualan.. Alahaiiii sayangnya...

Alhamdullilah.. lepas berhenti dengan sonoco saya beralih arah pulak kerja di SBN Industries. Salah satu maufacturing company utk support oil and gas industries..

Kerja nampak mudah.. tapi awalnya.. nampak susah.. eh macam mane tuh..

Yerla kerja buat quotation.. price dalam system yang nayanya.. bila kita salah bagi atau offer barang.. mmg bole mengundang bahaya! dan kerugian..
Kerugian takpe lagi.. yang bahaya tuh tak semua orang mampu bertanggungjawab..

Ok.. stop pasal kerja...

Alhamdullilah saya selamat bernikah pada 26 Mei 2012, dan di kurniakan 3 orang anak syurga.. first pregnancy dengan twin (04 Nov 2012).. kedua2xnya lelaki.. dan second pregnancy single (12 June 2013).. boy juga..

syukur sangat pencapaian yang ada takat ni..

Insya-Allah saya akan sambung what happen dengan anak-anak syurga saya..

Insha-Allah mereka di syurga sekarang

Arshad, abbas dan daniel..







Related Posts by Categories



No comments:

Related Posts with Thumbnails